ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

30 χρόνια δίπλα στους μαθητές του Μαλεβιζίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πληροφορίες

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Διαδικτυακό φροντιστήριο

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πληροφορίες

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Διαδικτυακό φροντιστήριο

Πανελλαδικές εξετάσεις 2017

Μοιραστείτε το
Οι Πανελλαδικές εξετάσεις συνεχίζονται χωρίς προβλήματα και φτάνουν σιγά σιγά στο τέλος τους.

Οι Πανελλαδικές εξετάσεις συνεχίζονται χωρίς προβλήματα και φτάνουν σιγά σιγά στο τέλος τους.

Έτσι, έχοντας κάποιος στο μυαλό του τα μέχρι σήμερα εξεταζόμενα μαθήματα θα μπορούσε να πει ότι και τα φετινά θέματα κινήθηκαν σχεδόν στα περυσινά επίπεδα με εξαίρεση τα μαθηματικά προσανατολισμού.

Ειδικότερα τα θέματα της Νεοελληνική Γλώσσας Γενικής παιδείας κρίνονται στο σύνολο τους προσιτά καθώς κάλυπταν ένα ευρύ μέρος της σχολικής ὐλης και ανταποκρινόνταν στις δυνατότητες των μαθητών. Παρ´όλα αυτά το δοσμένο κείμενο χαρακτηρίζεται απαιτητικό στην προσέγγιση του και τα θέματα Β4 (α) και (β) απαιτούσαν και γνώσεις λογοτεχνικού περιεχομένου. Το θέμα της έκθεσης παρουσίαζε ασάφεια ως προς την διατύπωση του πρώτου θέματος που αφορούσε γενικά τον ρόλο της επιστήμης.

Τα Μαθηματικά Προσανατιλισμού ήταν απαιτητικά με πολλούς υπολογισμούς, επαναλαμβανόμενα, καλύπτωντας μικρό μέρος της ύλης. Απαιτούσαν μαθηματική οριμώτητα και σκέψη και χρειαζόταν περισσότερο χρόνο από τις 3 ώρες για την αντιμετώπιση τους. Με δυσκολία ο άριστος μαθητής ξεπερνάει το 15.

Τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών Προσανατολισμού χαρακτηρίζονται απαιτητικά και απευθύνονται σε καλά προετοιμασμένους υποψηφλιους. Το διδαγμένο κείμενο περιλάμβανε απόσπασμα από τον Πρωταγόρα του Πλάτωνα ενώ το αδίδακτο κείμενο ήταν ένα απόσπασμα από τον Φίλιππο του Ισοκράτη και συνοδευόταν από τι κλασικές ερωτήσεις γραμματικής και συντακτικού.

Τα θέματα της Φυσικής ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας και κάλυπταν την ύλη όλων των κεφαλαίων. Καλά προετοιμασμένοι υποψήφιοι θα μπορούσαν να γράψουν άριστα.

Στο μάθημα του ΑΕΠΠ τα θέματα  Α και Β ήταν αρκετά εύκολα και απευθυνόταν στους μαθητές όλων των επιπέδων έτσι ώστε και ένας μέτριος μαθητής να μπορούσε να γράψει βαθμό μεγαλύτερο του αναμενόμενου. Τα υπόλοιπα θέματα απευθυνόταν σε καλά διαβασμένους μαθητές και ήταν αρκετά χρονοβόρα.

Τα θέματα της Ιστορίας Προσανατολισμού κρίνονται στο σύνολο τους βατά και σαφώς διατυπωμένα. Απευθυνόταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές και κάλυπταν συμαντικό εύρος τηε ύλης. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε η διαχείρηση των θεμάτων της Β ομάδας καθώς οι πηγές ήταν μεγάλης έκτασης και οι μαθητές αντιμετώπησαν δυσκολίες στην διαχείρηση του χρόνου.

Τα θέματα της Χημείας ήταν δύο ταχυτήτων. Τα Α και Β εύκολα και γραφόνταν από όλους σχεδόν τους μαθητές, το Γ με μικρές ασάφειες ενώ το Δ ήταν για καλά προετοιμασμένους υποψηφίους.

Τα θέματα των Λατινικών της ομάδας προσανατολισμού Ανθρωπιστηκών σπουδών δεν παρουσίαζαν καμιά ιδιαίτερη δυσκολία. Τα ερωτήματα ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια χωρίς να δημιουργούν προβλήματα στους υποψηφίους.

Τέλος τα θέματα στην Οικονομία στην Α ομάδα ήταν αρκετά εύκολα. Η Β ομάδα ήταν αναμενόμενο θέμα οπότε αντιμετωπίσημο από τους μαθητές. Η άσκηση στο Γ θέμα ήταν αρκετά εύκολη και αναμενώμενη. Το Δ θέμα παρουσίαζε αρκετές παγίδες που εύκολα μπορούσε να μπερδέψει τους μαθητές και απευθυνόταν σε καλά προετοιμασμένους υποψηφίους.

ΜΕΤΖΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ‘ΚΥΚΛΟΣ’ ΣΤΟ ΓΑΖΙ